My Way Home

The pens have been lifted. The pages have dried.

Hari itu June 11, 2006

Filed under: Not-So-Random Thoughts — hazelin @ 2:24 am

A tribute to my brothers and sisters all over the world. May Allah strengthen our imaan and keep us remain steadfast in this deen. Have faith in the promises of Allah. Victory will be ours, be it sooner or later.

Aku tak sanggup lagi..

Melihat ummatku dicincang mati oleh kuffar jahannam!
Aku benci sang kuffar yang bertopengkan polis penjaga keamanan sejagat
Aku benci mereka si laknat kuffar!
Kau membunuh ummatku bagai membunuh tikus dan serangga perosak
Tidakkah kau tahu yang engkau itu lebih hina dari bangkai?

Aku benci kau sang kuffar!
Tunggulah engkau di hari akhirat nanti
Kami semua akan mendapat perlindungan dari Tuhan kami
Yang hakikatnya Tuhan mu jua..
Yang enggan kau akuiLantaran keangkuhan dan kebodohanmu!
Tunggukan hari itu..
Bila masa kau akan diheret masuk ke neraka jahannam
Yang mana pada ketika itu kau akan memohon untuk mati lagi
Kerana kau fikir mati itu lebih enak dari dihumban ke dalam gaung neraka itu..
Memang!
Tidak ada yang lebih dahsyat dari seksaan dan kehinaan itu
Rasakan!!!!!!!!! 

Tunggukan hari itu..
Biar kau tahu apa itu maksud ketakutan
Biar kau tahu apa ertinya kesengsaraan
Kerana sekarang kau rasa engkau serba cukup dan serba perkasa
Engkau fikir dunia ini engkau yang punya

Tunggukan hari itu..
Hari tiada perlindungan..
Hari terkoyaknya segala rahsia
Akan kami adukan pada Tuhan kami apa yang engkau telah lakukan
Kami akan laporkan segala jenayah hitammu!
Dan pastinya Tuhan akan mengoyakkan segala belangmu
Tiada satu yang tinggalKerana Tuhan itu Maha Halus HisabanNya 
Tunggukan hari itu..
Biarkan engkau rasakan balasan dendam kesumat ini
Biar kau pula menjerit melolong dan merintih
Di depan Tuhan kau akan memohon dikembalikan ke dunia
Ingin membetul kesilapan, ingin menjalan peranan sebagai hamba
Ahhhhhhhhh… Lupakanlah! 

Aku tak tertahan lagi..

Airmata ini semakin banyak tumpah
Luka di hati ini semakin parah..

Melihat ummatku semakin sedap diratah.. 

Tapi yang lebih aku tak tahan

Apabila aku hanya mampu menangis dan berasa kecewa

Aku hanya menantikan hari itu akan tiba

Aku hanya mengeji kegelapan..

Tapi gagal membantu apa-apa 

Kuatkanku ya Allah

Kuatkan imanku

Kuatkan keazamanku

Kuatkan pendirianku

Tetapkan tempatku di bawah lembayung redhaMu

Semoga Kau terus menyirami hatiku dengan keinsafan ini ya Allah

Agar satu masa nanti akan dapat ku kumpul kekuatan

Untuk ku lakukan sesuatu demi ummat ini..

Dan tidak hanya bermenung sambil menanti hari itu.. 

http://www.islamonline.net/English/News/2006-06/10/01.shtml

http://islamonline.com/cgi-bin/news_service/middle_east_full_story.asp?service_id=11486

http://www.islamonline.net/English/News/2006-06/02/01.shtml

 

Leave a comment